Rustige dag en geen aurora

January 5, 2023 in the United States ⋅ ⛅ -4 °C

Ons het vroeg opgestaan (ja, ok, eers 09:00, maar dis nog donker dan) en vir Lareena en Khevron by die lughawe gaan aflaai vir hulle trip na die middeleeuse funksie. Ons het toe klaargemaak en gery Noordpool toe en gaan soek vir 'n plek waar ons kan ys visvang en sneeumasjien ry.
    Ons het by 'n oulike plek aangekom (ek het nie 'n simkaart nie, so kan nie bel nie, dus ry ons maar na al die plekke toe), wat nie plek gehad het nie, maar ons gehelp het om te probeer plek kry. Ons ry toe na Rod's toe en wag 'n uur, want niemand is in die kantoor nie. Net voor 16:00 kom daar toe 'n gids aan en ek sê vir hom ons is hier vir die 16:00 snowmobile tour - sy gesig was priceless (hulle maak eers Saterdag oop). Shame, ek sê toe ek spot net en hy sê ons moet bespreek op die website.
    Ons ry toe terug Fairbanks toe en gaan eet by Taco Bell en kry ons goed vir die Aurora fotografie episode. Michael tel ons 20:00 in Walmart se parkeerterrein op met sy bussie en vat ons na hulle huis in Delta, 2 ure se ry weg, maar dit is weg van die ligbesoedeling en het 'n groot oop area so mens kan 360° sien. Dis 'n baie mooi houthuisie met groot vensters. Die maan skyn helder so mens kan alles buite sien en die huis se ligte word afgesit so mens sit in die donker en wag vir die ligte. Die BZ, wat laag moet wees, bly ongelukkig die hele aand hoog, al lyk al die ander waardes goed, sien ons nie die noorderligte nie. Michael het ons selfs 'n uur en 'n half langer laat bly. Ons ry toe terug Fairbanks toe en kom so 06:00 daar aan.
    Mens kan seker nie in Amerika wees en nie Walmart toe gaan nie, so ek en tannie Sarie gaan loop toe deur Walmart en kry nog geskenkies, waarna ons huis toe gaan en slaap.
    Paar interessante goed - die kaart van die aarde is in Lareena-hulle se huis met die pins van almal wat al daar gebly het.
    Hulle pak oulike prentjies, bv die hartjie vir Valentynsdag, in die supermark met koeldranke.
    Hulle verkoop ook ys in Alaska. Ek is van menings mens kan dit net gaan haal op jou gras ook...
    Die kraan het 'n droëer in die pype aan die kant, so letterlik in elke wasbak.
    Omdat daar baie ys op die pad is en mens lank vat om te stop, is daar borde 'n ruk voor die verkeersligte wat mens waarsku om reg te maak om te stop nog voor die lig oranje word.
    O... en dit sneeu.