Satellite
Show on map
  • Day 13

    Niagara watervalle

    January 8, 2023 in Canada ⋅ ☁️ 0 °C

    Ons vlieg toe uiteindelik Toronto toe, maar kom eers in die donker daar aan. Die dae is ook vreeslik deurmekaar, want ons verloor nou weer tyd. Ek kyk maar net op my horlosie en foon as ons êrens aankom en wifi het, en aanvaar die tyd wat dit vir my gee.
    Ons wou graag agter die Niagara watervalle gaan loop het, maar ry toe net sodat ons darem die valle kan sien. Dis omtrent 'n uur en 'n half se ry van die lughawe af. Gelukkig het ons weer 'n Turo kar gehuur so ons kon darem ry en terugkom soos ons wil. Ons het ook vir oulaas 'n bietjie Tim Hortons gekry en saamgevat watervalle toe.
    By die watervalle ry ons eers verby al die kersliggies in die bome en park by die valle en gaan dan na Skylan toring om van bo af na die watervalle te kyk. Na die tyd stap ons af met 'n paadjie tot by die watervalle, wat met verskillende kleure ligte verlig is. Dis asemrowend mooi.
    Ons ry terug, gooi vir oulaas self petrol in en gaan slaap by die hotel naby die lughawe sodat môreoggend nie 'n gejaag is nie.
    Op die lughawe is 'n passiewe oefen masjien wat jou voete laat vibreer. Dit sê exercise like an astronaut. Ek dink dis die tipe oefening wat ek wil doen. Soos 'n astronaut.
    En my beer pantoffels! Is daar enige iets cooler as dit?
    Read more