Snowmachine

January 7, 2023 in the United States ⋅ ☁️ -16 °C

Ons begin die oggend deur alles te pak en in die kar te laai en Noordpool toe te ry om 'n paar foto's te neem voor ons sneeumasjien gaan ry, want van daar af moet ons direk lughawe toe gaan.
    Ons neem 'n paar foto's van die plekke wat ons nog wou afneem en ry dan na Rod's iets iets guide adventures toe. Ons kry groot sneeupakke en bunny boots. Bunny boots! Groot, wit boots. Ek love bunny boots. Die sneeu masjiene (hulle noem dit nie snow mobiles nie, hulle noem dit snow machines) werk basies soos 'n quad bike. Ons oefen eers in 'n baan om te ry. Die handvatsels, sowel as die duim 'throttle', is verhit en mens kan dit warmer en koeler stel. Die helmets prop in die sneeu masjien in, wat die 'visor' verhit, soos die agterruit van 'n kar. Dit keer dat dit nie opwasem nie.
    Ons ry toe deur die winter wonderland vir omtrent 'n uur, terwyl die sneeu val. Onbeskryflik.
    Toe ons klaar is, gaan ons weer na Santa Claus house vir 'n laaste hot cocoa en om uit te vind waar die park is waar mens 'n stukkie eiendom kan koop. Dis die Terry Miller park. Waar ek ook my daaglikse val inkry.
    Ons ry toe terug lughawe toe en los die kar in die parkeerarea - sleutel in die 'glove compartment', oopgesluit en die Turo eienaar sal dit daar kom oplaai.
    Ons vlieg Toronto toe via Chicago, met net 'n 50 min layover - die incheck mense verseker my dit is genoeg. Dit was nie. Hulle het die hek reg voor my toegemaak, 'n minuut te laat. Ons moet toe vir 6 ure wag op die lughawe vir die volgende vlug Toronto toe. Op die lughawe is klomp vending machines - met grimering, vars vrugte en groente, babagoed, ens.