• Day 5

Levady Caldeirao Verde a Inferno

August 22, 2022 in Portugal ⋅ ⛅ 22 °C

Přivstali jsme si a opět po prudké cestě do kopce dojeli na parkoviště do Queimadas. Byli jsme třetí auto.

Začátek cesty byl pěkně po rovině a cestička kolem levady se stále zužovala až na šířku průchodu pro jednoho člověka. Předešlo nás jen asi šest lidí (obecně jsme nepatřili k rychlíkům - ono to focení a pózovaní zabere dost času 🤭).

Na konci levady Caldeirao Verde na nás čekal nádherný vodopád a po chvíli jsme ho měli už jen sami pro sebe. Všechno jsme tam řádně vyfotili a natočili a pokračovali dále na Inferno.

Cesta kolem levady byla po rovině - až na asi 200 schodů na v půlce cesty. U pramene na nás čekala skoro vyschlé jezírko a několik drobných čůrků, které napájely levadu - prostě jsme chytli sucho. Občerstvili jsme se naší klasickou bagetou a vydali se pomalu zpět.

A co jsme nestihli vyfotit cestou tam, zvládli jsme cestou zpět. Po kávě u již plného parkoviště nás čekalo prudké klesání po silnici směrem domů.

Na úplný závěr dne jsme se ještě stavili vykoupat na naší oblíbené pláži.