Satellit
Visa på kartan
  • Voorbereiding

24 oktober 2019, Nederländerna ⋅ ⛅ 16 °C

En het aftellen is een feit!
    Nou ja, eerst nog een vlucht boeken maar daar voor moeten we nog heel even wachten op goedkeuring vanuit mijn werk.
    Al heel lang wilde wij richting Thailand 🏝maar goed dat moet ook wel financieel haalbaar zijn, das heel duur en kost je uiteindelijk meer dan een “gewone’ vakantie.....tot ik op www.reisjevrij.nl kwam en daar zag dat, als je alles zelf gewoon regelt (des te leuker btw), je echt een top vakantie kan hebben voor een prikkie!
    En toen begon het nog meer te jeuken want hoe leuk is dat! Naar de andere kant van de wereld en je hoeft er niet eens bijzonder van krom te liggen...

Dus knoop doorgehakt, verlof aangevraagd voor de periode die we graag willen en ondertussen eens het hele web afzoeken maar dé ideale backpackers spullen. Hahahaha zie je ons al gaan met die grote rugzak op de rug 😄

Ondertussen ben ik dit reisverslag begonnen met de gedachte dat het voor vrienden & familie misschien leuk is om ons te volgen, zo zie je precies waar we zijn en wat gedaan hebben.....

Voor nu dus de voorbereiding, de rest volgt!