Satellite
Show on map
  • Backpacks

    October 28, 2019 in the Netherlands ⋅ ⛅ 11 °C

    Waar ga je in godsnaam beginnen in de wereld van backpacks als het gaat om dé ideale rugzak?! Rugzak is een ondergewaardeerd woord voor een backpack want er komt een hoop meer bij kijken dan een rits en twee schouderbanden😳 om nog maar de zwijgen over de meest uiteenlopende prijzen!
    Waar doe je goed aan? Je wil toch ook niet ergens midden in je reis ineens een schouderband of ritssluiting in je hand houden omdat je ging voor die net even goedkopere variant omdat “je niet weet of backpacken wel echt je ding wordt” zeg maar😂 Best lullig als je nog 13 dagen met een 40 liter backpack op je rug loop waar alles uit valt!

    Oké maar waar begin je? Totaaaaal geen idee natuurlijk maar gelukkig liep ik al heel snel tegen de site www.tipsthailand.nl aan en daar stond precies de info waar ik naar opzoek was! Dat je moet kijken naar een backpack van ong 40/50 liter, een goeie flyedbag voor in t vliegtuig, een goeie regenhoes voor dat buitje regen in juli & augustus en dat je goed moet letten op de band om je heupen. Deze laatste zorg er voor dat niet alle gewicht op je rug hangt maar wordt ondersteund door je heupen!

    *Hahahaha als dit je echt niks boeit scroll je maar alvast door!*

    Oké ik was een hoop wijzer geworden en dook de wonderen wereld van de backpacks in via Google 😂
    Wauw....de prijzen! Van €50,- voor een b-merk als Lidl of Perry Sport (wat schreef ik ook alweer over iets na 13 dagen met een rits in je handen) tot €250,- voor een merk als The North Face, Vaude, Jack Wolfskin of Dakine

    Nanc zou Nanc niet zijn als ze niet op Marktplaats alle advertenties af struinde en brutaal ver onder het gevraagde bedrag zou bieden.....en zie hier!

    Vandaag scoorde ik een prachtige zgan backpack 45L van Vaude voor, ja je leest het goed....€20,- 😍
    En zondag mag ik er nog een ophalen van The North Face 55L voor €50,-

    Van al die winst kan ik dan toch weer een extra bikini kopen voor als ik op zo’n tropisch 🏝 eilandje lig met een kokosnoot 🥥 in m’n hand 🤪
    Read more