Afficher sur la carte
  • Tickets geboekt

7 mars 2020, Pays-Bas ⋅ ☀️ 9 °C

Yeaaahhhhhh de tickets zijn geboekt!
    Nu weten we zeker dat we die kant op vliegen, oké ik weet ook dat dat Coronaatje best nog wat roet in t eten kan gooien maar ja dat kan ook als je op de camping in Vleuten zit bij wijze van spreken!
    Weer On Topic....

Op vrijdag 17 juli vliegen wij om 19:40 van Schiphol naar Frankfurt en een uur later vliegen we dan in een zucht door naar Bangkok Oh Yeahhhh!

We komen daar dus in de middag aan, zo rond 14:00
    Wat wel lekker is want daardoor hopen we een klein gedeelte van de middag wat te verkennen maar tevens gewoon in t ritme weer mee te gaan, op tijd naar bed te gaan en zo de Jetlag een beetje de baas te blijven (anders kom je in de ochtend aan en moet je na je brakke vlucht nog heeeeel de dag)

Zoals ik al melde staat er al een hoop vast maar een aantal kleine hoogte puntjes hebben we echt definitief vast gezet
    Zoals oa een Jungle trek van 2 dagen in Chiang Mai
    We gaan daar naar een olifanten reservaat. Neeeee we gaan zeker geen ritje maken, daar willen we ons niet aan schuldig maken! Nee we gaan ze verzorgen, eten geven, wassen en we mogen ze dus gewoon ontmoeten😍 Daarna hicken we de jungle in voor zo’n 10 km en slapen midden in de jungle in een huisje. Zo vet, echt super veel zin in! De volgende dag hinken we terug, bezoeken we een dikke waterval en ik denk dat Maup z’n lol op kan want er zullen genoeg beestjes te vinden zijn 🦂🕷🦗
    Klik hier om een kijkje te nemen bij de tour

Om in Chiang Mai te komen gaan we met de nachttrein vanaf Bangkok, nog zoiets tofs!
    Deze hebben we dan ook vast gezet, en ik kan je vertellen dat we de laatste plekjes hadden....bizar!

Gisteren paspoorten aangevraagd, lekker stempels verzamelen😁 Helemaal leuk!
    Volgende week kunnen we ze ophalen

Volgende ding?
    Inentingen volgende maand 💉🥴