Satelita
Pokaż na mapie
  • 50%~50%

    9 maja 2020, Holandia ⋅ ⛅ 21 °C

    To go or not to go....that’s the question!

    Daar zit je dan, met een droom die in duigen valt!
    Door Corona is onze grote reis super onzeker geworden
    Maar tevens hebben we nog wel een klein sprankje hoop dat we wel mogen want het lijkt in Thailand voor als nog mee te vallen. Maar ja dan moet wel eerst het luchtruim vrij gegeven worden...
    Een hoop voors en tegens
    V - Als het mee valt en we mogen vliegen, waarom zouden we dan niet gaan?
    T- Ik wil niet ziek worden in een land als Thailand
    V- Ik durf het wel aan om te gaan en in t vliegtuig dragen we desnoods een mondkapje
    T- Kunnen we 1,5m afstand houden bij de activiteiten die we gepland hebben? Gaan die überhaupt door?
    V- We krijgen bij een No-go advies een voucher
    T- Wat als ik volgend jaar niet weet wanneer en of ik ga?!

    Snap je? De tweestrijd 🙁
    En dan nog....stel je voor dat wel uiteindelijk een goed reis advies krijgen...ga ik dan nu bij voorbaat de laatste dingen vast leggen? Of wacht ik tot het laatste moment met als risico dat bv de nachttrein vol zit!

    Zucht

    We peinzen nog wel even verder
    Tot die tijd.....#langlevendekutcorona

    Liefs
    Nanc
    Czytaj więcej