Afficher sur la carte
  • Nog 6 weken…

23 février 2023, Pays-Bas ⋅ ☁️ 9 °C

TO LONDON…WE SHALE GO! (Yoda voice over)

Londen stond al lang op ons verlanglijstje….maar ja, welke wereldstad niet sinds corrie overal roet in t eten gooide!
    Toen wij hoorde dat er een StarWars conventie zou zijn (lees, nog niet eerder was deze in Europa en ja wij zijn stiekem nerds) hebben we alles op alles gezet om die kant op te gaan.
    Net als bij de SDCC ( SAN Diego Comic Con, lees Road Trip USA 🇺🇸 ) waren de kaartjes hier een uitdaging. Maar met hulp van andere StarWars fanaten lukt het ons gelukkig om tickets te bemachtigen….Check ✅
    Ohhh yeahhhhh!
    Toen de tweede stap; vliegtickets zonder de hoofdprijs te moeten betalen.
    Check ✅ Aangezien Zestienhoven ( ja Zestienhoven ✈️ want het leg gewoon in Rotterdam tegen het mooie Overschie an dus er is niks Haags aan te verzinnen) om de hoek ligt was dit een win-win. Lekker early bird heen en bij thuiskomst ook lekker snel weer thuis.
    Nu volgde stap drie; een hotel, op goede afstand, voor een christelijke prijs.
    SUCCES! Als eenmaal die kaartjes in de verkoop gaan dan stijgen de prijzen van de hotels als de huizenprijzen kort geleden…..ALS EEN MALLE!
    Dussssss Nanc zou Nanc niet zijn als ze niet al lang wat had geboekt nog voor de kaartjes vrij kwamen. Hadden we geen kaartjes kunnen bemachtigen dan was het puur een citytrip geworden 😎 Wederom een win-win!

Voor nu ben ik de dagen nog aan t invullen want “There’s so much to see but there’s so little time”
    Must see;
    📍Buckingham palace
    📍The London Eye
    📍The Thames
    📍Westminister Abby
    📍Notting Hill
    📍Harry Potter stuff
    📍So on and sooooo on….

Kijk op de foto om te zien waar we zitten (rode pin point 📌) en hoe dichtbij alle hot spots zijn 😍
    En savoir plus