• Day 1

WATERLOO ROAD part 1

April 6, 2023 in England ⋅ ☁️ 10 °C

Wat een dag!
    We zijn gesloopt 😂
    Toen vanmorgen om 04:40 de wekker ging waren we er allemaal meteen uit.
    Trollies in de auto, m’n vader opgepikt (die nam de auto mee) en door naar t AirPort
    We waren woensdag al ingecheckt dus konden meteen door de security.
    Wat een verademing met 020 zeg, binnen 10 min zaten we bij de gate. Top! Daar hou ik van!
    Eenmaal ge-board bleek ons vliegtuig half leeg, das een vreemde gewaarwording joh!
    In een tijd van 40 minuten waren we in Londen. 😳 Wauw!

Toen begon de reis naar ons hotel.
    Even moesten we op weg geholpen worden bij de metro maar gelukkig wees dat zich zelf snel.
    Nou zijn wij de metro in Rotterdam gewend en dat dat groot, snel en veel is maar in vergelijking tot Londen valt Rotterdam echt in het niets!! Heeeeel veel lijnen die kriskras door elkaar lopen maar ook verschillen in lagen in de grond. We zouden er vandaag nog wel een paar keer mee te maken krijgen.

Bij Waterloo Station verlieten wij de metro en liepen in 5 min naar het Hampton by Hilton. Onze thuis basis voor de komende nachten. Inchecken was nog niet mogelijk maar nadat we de koffer mochten opbergen konden we nog van een lekker ontbijt genieten.