Busje komt zo..🎶 🫣🫢

April 7, 2023 in Australia ⋅ 🌧 21 °C

Tijd om door te reizen naar onze volgende stop! Helaas komen we er achter dat de greyhoundbus🚍 naar Brisbane vol is.. 😳 We besluiten met de tram🚃 en de trein🚊 te . gaan, dat moet te doen zijn. Het duurt ongeveer 1,5 uur🕘. Maar ook hier zijn er werkzaamheden aan het spoor dus niet alleen met de tram 🚃 en trein🚊 naar Brisbane maar ook met een vervangende bus🚍. Maar goed we zijn er gekomen. In Brisbane komen we er achter dat Goede Vrijdag hier echt een feestdag is: alles is dicht…😔 Dus vanmiddag maar de natuur in. Het werd nog spannend vandaag. We waren om 16.00 op een berg voor uitzicht over Brisbane🏙️. Vervolgens zouden we 3 km door een bos lopen 🚶🏼‍♀️ en dan halverwege de ⛰️ door een park en dan de laatste bus🚍 pakken om 17.15🕘.
    Alleen omdat het  goede vrijdag is was dat park dicht. En moesten we omlopen. We gingen de bus echt niet halen..😱 En het werd al donker en het ging onweren⚡️. Gelukkig, Meerjan sprak een man aan en die bracht ons snel naar de bushalte met de auto. Toen hij ons afzette kwam de bus er net aan😅. Terug in de stad aten we wat bij een soort sushi restaurant. Als toetje nog even een sundae caramel🍦 en milkshake🥤 gehaald bij maccie. Dat hadden we wel verdiend💪🏽. Toch weer een geslaagde dag!