Cairns! 🚍

April 24, 2023 in Australia ⋅ 🌧 26 °C

We stappen weer vroeg in de bus. Voor de laatste rit met Greyhound onze eindbestemming is Cairns. Onderweg wordt het steeds warmer en er vallen al wat stevige buien. Ook in Cairns regent het en we maken dankbaar gebruik van een Uber.
    In de middag gaan we op souvenirs jacht. We slagen alle drie goed en ondanks de regen blijkt de boulevard hier in de avond erg gezellig.
    We eten lekker met een appelcider erbij. Moe en voldaan weer naar het hotel.

We moeten om 10 uur de hotelkamer uit maar kunnen nog niet naar Juliana ( ex van onze beef Simon) in Cairns. Het regent heel hard dus wat gaan we doen? We besluiten een uber te pakken naar het centrum en ons even te vermaken in ern gamehal. Na een tijdje gaan we verder en eten een lekkere lunch bij de boulevard. Daarna wil Monique even naar the Dome.( een zipline iets boven het casino) Monique gaat naar boven maar Kim en Meerjan vinden het beneden interessanter. Ze wagen nog een gokje......dit keer met goed resultaat. Kim ern kleine winst en Meerjan een grote!! Daarna is het echt tijd om naar Juliana te gaan. We worden heel hartelijk ontvangen in haar mooie huis. Om half 7 haalt Simon ons op om samen met Desley en ons uit eten te gaan in Palm Cove. Het was heerlijk, pizza  en heerlijk toetje