Morocco
Aït Saïd

Dag 5

June 11, 2023 in Morocco ⋅ ☀️ 21 °C

Vanmorgen een ontbijt met mooie uitzicht. En vooral een heerlijk windje wat buiten ontbijten in de zon tot een feestje maakte.
      Daarna is het tijdloos trip nummer twee. Het is 3 uur rijden. Gelukkig is de weg vandaag goed geasfalteerd en rijden we lekker door. Gisteren nog wat muziek gedownload via Spotify en rijden we op de afspeellijst van 'tijgertje 2' door het prachtige landschap.
      We eindigen in de dades valley.
      Na een heerlijke lunch bij ons luxe hotel staat Hassan voor ons klaar. De nieuwe gids die ons door de bergen leidt. Hij laat ons een grot van de nomaden zien en als ware nomade klimmen wij door de bergen. Heerlijk om in zo'n mooi landschap te mogen zijn. We drinken thee bij een berber gezin, zoals ik van te voren al bedacht had is dit wat gênant. Zo gebant dat we geen foto's hebben gemaakt. Wij drinken thee en de familie kijkt naar ons. Hierna volgt onze weg door de groene akkers en zijn we na 3 uur weer terug. Ons wacht een prachtig zwembad en een heerlijk boek in de zon.

Aït Saïd, Ait Said