Morocco
Quartier Résidentiel

Afscheid

December 7, 2019 in Morocco ⋅ 🌙 14 °C

Op onze laatste dag in Marokko, gaan we nog even langs de soukh om te kopen wat we nog niet hadden, zoals sjaaltjes en poefjes. Vervolgens proberen we boven aan de Kasbah te geraken, maar de weg is enkel richting en we wagen het niet om in Marokko tegenstroom te gaan. We sluiten onze vakantie af op het strand van Agadir en genieten van een laatste koffie op een terrasje met onze laatste Madden.
      Greet loodst de DaDu door het hectische verkeer richting luchthaven, maar we kunnen hem gelukkig zonder extra schrammetjes inleveren.
      Het wachten op het vliegtuig duurt lang. Door een staking in Frankrijk mogen daar geen vliegtuigen over vliegen en heeft ons vliegtuig vertraging en .... een watertekort. Naar het WC gaan wordt afgeraden tijdens de vlucht, net zoals water of koffie drinken. Gelukkig is er nog voldoende wijn voorradig. Het kleine grijze autootje staat ons geduldig op te wachten maar we worden bijna gegijzeld omdat we na middernacht trachten buiten te rijden. Gelukkig gaat de bareel na enige menselijke communicatie omhoog. Iedereen wordt netjes afgezet waar ze opgehaald werden een weekje geleden. Voor eentje moet er nog wel een omwegje gedaan worden om een reservesleutel op te pikken. Maar om 3 uur 's nachts zit onze trip er echt op.

Quartier Résidentiel, Quartier Residentiel