Satellite
Show on map
  • Day 15

    Den 5 koniec nasich motosialenstiev

    December 23, 2016 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

    Tak motorecky sme odovzdali. Za tie dva dni sme si uzili aspon 5x jazdu v protismere (to hovorim len o jazdach, ked sme si to neuvedomili, bolo to nechtiac). Najhorsie su rozne odbocky. Clovek odbaca zo spravneho pruhu a skonci v uplne nespravnom. Cim viac prudova krizovatka a cim vacsi chaos na ceste, tym vacsia sanca, ze sa nam to stalo. Raz sme sli v protismere asi kilometer a ani mne ani Tomcovi to netrklo (ale to bolo pomimo po takej poloprazdnej ceste). Min. 5x sme presli na cervenu a nie na takych hocijakych krizovatkach, vsetko krizovanie dvoch stvorprudoviek ;)
    Tahalo to celkom svizne. Ja s tazsou motorkou (kedze som mal aj Danku) som chodil max okolo 80kmh a stale to svizne zrychlovalo, ale to uz som sa vzhladom na vsetky podmienky bal. Niekedy bol okolo taky chaos, ze aj 40kmh bolo o zivot.
    Cestou sa Danka nevedela nabazit inych motoriek, kde sa bezproblemov na nejaky skrep o dost horsi ako nasa moderna Yamaha natrepali 4ia dospeli. Najlepsie boli zabery na ludi s detmi. 2 rocne decko s vypulenymi ocami priviazane nejakou plachtou o hlavneho jazdca...
    Mam pocit, ze Tomco bol z toho kus chory, kedze pravidla sa tu kus viac ignoruju a nemalou mierou sme k tomu prispievali aj ja s Dankou ako veduca motorka. Z mojho pohladu to vsak bolo nic oproti Albansku, na Indiu sa to zdaleka nechyta, tam by sme asi osediveli. Tu sa takmer vobec netrubi. V inych spomenutych krajinach pocut trubu pomaly kazdu sekundu a prispeva to k pocitu chaosu, ale v skutocnosti aj k vacsej bezpecnosti.
    Tu sme asi s motorkami skoncili, ale v Malajzii este urcite budeme poziciavat. Tam su vsak prisnejsie pravidla, takze by to malo byt kus civilizovanejsie.
    Read more