Satellite
Show on map
  • Day 15

    Den 5 odpadlici prespia ranajky?

    December 23, 2016 in Thailand ⋅ ⛅ 24 °C

    Vcera vecer sa Tomco s Dankou vybrali na thajsku masaz. Ja som ledva zil, pokusal som sa pisat na blog a pripravovat program na dnes. Dosli v euforii, zda sa ze obaja maju bolest radi ;) az tam pochopili, ze sa jedna casto o masaz laktami a pod. za vyuzitia celej vahy tela. Vraj si museli riadne zakusovat do jazyka, aby nekricali, ale vysledok je, ze sa objednali aj na dnes.
    Bohuzial nemozem napisat viac, sam som to nezazil a im sa pisat nechce - su predsa na dovolenke. Ani mne sa vzdy pisat nechce, vecer sa premaham z poslednych sil, ale dufam, ze to potesi niekoho na druhej strane, tak sa snazim udrziavat touto formou kontakt s domovom ;)

    V kazdom pripade vyzera, ze ich to zmorilo poriadne. Neviem ako Tomco vo vedlajsej izbe, ale Danka standardny ranostaj, ktory tu vzdy robi bordel uz o piatej rano je teraz tesne pred osmou, ked chodime na ranajky uplne K.O. Spi jak zarezana ;) vyzera, ze ich tu s mojim programom riadne dorazam ;) ale zas aspon doteraz kazdy den pestry a plny zazitkov od rana az do vecera...

    P.s. Tomco uz je hore, takze dorazena len Danka...
    Read more