• Day 22

Den 11 let do Singapuru a letisko

December 30, 2016 in Singapore ⋅ ⛅ 25 °C

"Lejdys end dzentlmen pristali sme v Sinagapure... To ste asi necakali co?" - tak nejak som si prelozil rozluckovu vetu kapitana nasho lietadla po pristati.
    Uz pri vzlete sa mu cely zadok trepal zo strany na stranu, ako by sa nevedel udrzat na drahe a pri pristavani to bolo este horsie. Tomco bol od strachu bledy aj pri vzlete aj pri pristavani...

Tolko kontajnerovych lodi, kolko sa vyskytovalo pri Singapure (este pri pohlade z lietadla) som asi v zivote na jednej kopke nevidel.

Po pristati nam trva snad polhodinu kym sa konecne dostaneme k batozine a az tam sa zacne zabava. Este predtym obdivujeme nejake malickosti na letisku, fakt su niektore veci trosku ine... Mozno si to letisko naozaj zasluzi titul letisko roku.

Zaciname tym ako najst vychod z letiska, potom ako kupit listky na metro. Ked uz vieme ako listky, tak listkomat odmieta akukolvek spolupracu s nasou kartou. Cez polku letiska hladat bankomat, vyberieme peniaze, cez polku letiska s tymi kuframi spat, aby sme zistili, ze listkomat nase peniaze neakceptuje. Treba ich rozmenit. Urcite zamietam cokolvek kupovat a menit tymto sposobom po tom ako vidim predavat cistu pollitrovu vodu za 5 dolarov (vyse 3 Eura). Nakoniec prideme na to, ako to rozmenit, no problemy sa i tak nekoncia. Po dobrej polhodine vsetko rozluskneme a nasledne este radime bezradnym rusom a poliakom...

Snad dalsiu hodinu sa trkotame do hotela.
    "Paradna" izbicka o rozmere 3x4m, v ktorej su napchate 3 postele a mini skrina. Po tom ako polozime kufre na zem sa po izbe da uz iba preskakovat, nezostala ziadna volna ulicka. Izba navyse nema vobec ziadne okno ;) Stalo nas to "len" 90Eur na noc, tak si tento drahy "luxus" uzivame ;)

P.s. Na obrazku ju tzv. kinematicky dazd - 1024 kvapiek, kazda ovladana vlastnym motorcekom tvori rozne pohybove variacie. Existuju len dva prototypy na celom svete. Jeden je na letisku v Singapure a ten druhy... Na letisku v Singapure ;)

P.s. Part 2 - neviem co tym azijcanom sviha, ale cele letisko je tiez o pokemonoch - vid. foto