Satelit
Tampilkan pada peta
  • Hari 23

Den 12 zvysok dna

31 Desember 2016, Singapura ⋅ ⛅ 24 °C

Po atrakciach hladame nieco na jedenie a v ramci toho sa vystverame na strechu obrovskeho nakupneho centra. Je to sialene. Keby som vas tam vyhodil so zaviazanymi ocami, nikdy nezistite, ze ste na streche. Je to tak velke, su tu normalne chodnicky, rastie tu trava, stromy, su tu umele jazierka a popri tom obchodiky a cele je to spravene tak, ze koniec strechy nikde nevidite. Neskutocne.

Konecne objavujeme nam znamy "Food republic" mega velku cast nakupneho centra s ponukou jedal od vymyslu sveta a z kazdej casti hlavne azijskeho sveta. Vacsinu jedal nepoznam, rozoznal som okrem ineho, ze tam ponukali aj opecenu zabu.

Po najedeni este smerujeme do mrakodrapoveho centra Singapuru. Medzitym sa zotmie. Na rozdiel od vcerajska su tie mrakodrapy tesne pri nas. Navyse na nich pustaju rozne svetelne efekty. Tie mrakodrapy maju po sebe miliony plnofarebnych led svetielok a kazde sa da ovladat samostatne, uzasne.
    Blizko je rozlozene aktualne najvacsie nafukovacie centrum celej Azie. Rozne smykalky, nafukovacie hrady a pod. Najvacsia nafukovacia smykalka ma vysku asi 4 poschodoveho bloku. Je fakt obrovska.

Prejdeme sa po nabrezi, uzijeme si fascinujuce vyhlady a krizom cez nakupne centrum Mariny Sands Bay, v ktorom (vo vnutri) objavujeme vodny kanal so zaparkovanymi lodickami sa pomaly metrom, ktore uz mame pod palcom pekne presunieme na hotel.

Zajtra ak sa podari (zavisi od pocasia), chceli by sme sa dostat na najjuznejsi bod celej kontinentalnej Azie, ktory je na Sentose.