Satellite
Show on map
  • Day 24

    Den 14 let na malajzijske Langkawi

    January 1, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 27 °C

    Cely den sme cestovali zo Singapuru smer malajzijsky ostrov Langkawi. Od nasho hotelu to bol jeden bus, tri krat metro, potom este vlacikom po letisku. Zabilo to kopu casu.

    Po pristati v Langkawi nas Tomco zvozil, ze sme s nim nesucitili ako sa lietadlo trepotalo v oblakoch a on sa musel bat sam. Vraj to bol, co sa tyka turbulencii najhorsi let. Tomco by uz siel najradsej domov cimkolvek inym, len nie lietadlom.

    Ja som bol tak unaveny z predchadzajuceho dna, ze som pri tom trepotani zaspal a cely let prespal. Zopar krat som sa akurat zobudil na to, ze mi velmi trhlo hlavou, ked sa lietadlo v sekunde prepadlo v oblakoch o metre nizsie.
    Samozrejme tesne pred pristanim som sa zobudil na gong a hlasku, ze sa treba priputat a zdielal som strach z pristania s Tomcom. Pristavali sme od mora. Pekne dlho sme sli tesne nad vodou a dole boli riadne vlny.

    Po pristani sa i tak zistilo, ze jeden z nas nebol vobec priputany. Co myslite kto? Ten, co sa najviac bal - Tomco. Nastastie pocas pristavania o tomto fakte nic netusil, nejako na to pozabudol.
    Let bol asi naozaj trosku iny, lebo sa vraj bala aj Danka... Dobre, ze som bol na smrt unaveny a prespal.

    Inak prejst hranicou do Malajzie na to moderny europsky pas s biometrickymi udajmi nestaci. Pekne spravit fotky a dva prsteky na odtlacky...
    Read more