Satellite
Show on map
  • Day 10

    Skola thajskeho varenia

    December 21, 2017 in Thailand ⋅ 🌙 15 °C

    Dnes 7 hodinova skola thajskeho varenia. Danka s Tomcom (ja som osobny fotograf) najprv idu s nasim cooking instructorom na trh, kde nam popise rozne druhy pre nas neznamych byliniek, koreni, zeleniny, roznych olejov a pod. Jedna sa o thajsky trh pre Thajcov, takze niektore ceny su az sokujuco nizke, neprisposobene turistom.
    Potom odchadzame na rodinnu farmicku, kde si v zahrade natrhaju cerstve bylinky, ktore neskor pouziju vo svojich jedlach.
    Vari sa celkovo 6 chodov. Kazdy ma vlastny stolcek s varicom a obrovskym wokom.
    Tomco si to uziva, Danka obcas musi zapojit svoje kucharske schopnosti, ked nerozumie vsetko po anglicky. Vysledky su vsak perfektne aj ked po bohatych ranajkach cely den tlacit do seba 6 chodov jedal, no mame dost.
    Na konci obaja dostavaju certifikat, ze uspesne absolvovali zakladny kurz thajskeho varenia. Zaroven obaja obdrzia vlastnu osobnu kucharsku knihu s tajnymi thajskymi receptami.
    Takze na Slovensku mozeme ocakavat prave thajske dobroty.

    P.S. Ako nezavisly pozorovatel mozem potvrdit, ze Danka s Tomcom boli top kuchari; vacsina ostatnych vyzerala ako keby varili prvy krat v zivote... V kazdom pripade dobre, ze som bol osobny fotograf, inak by som sa asi zaradil do druhej skupiny...
    Read more