• Day 13

Rano v Mae Hong Son

December 24, 2017 in Thailand ⋅ ⛅ 19 °C

Od Tomca uz vecer dochadzaju spravy z vedlajsej izby, ze ho po posteli nahana mravec. To by sa este dalo prezit, ale on si aj s chutou z Tomca odkuskuje.

Hlavny ranny plan Danky a Tomca je stihnut sprievod mnichov, ktori kazdy den rano obchadzaju cele mesto a zobru prispevok na kazdodenne prezitie v zmysle hesla zi v pritomnom okamziku a len z toho, co ti vesmir (ludia) daju. Tak ako prechadzaju mesto bubnuju na bubny, co sa ozyva po celom meste.

Tomco tvrdi, ze vobec nespal, ale bubny zahadne nepocul a Danka ked zacula bubny sla rychlo do sprchy (snad si nebude pozerat mnichov smradlava, ved sa umyvala len vcera vecer), co sa jej stalo osudnym - mnichov nestihla.
    Ja som to vsetko sladko prespal a mozem povedat, ze vzhladom na moj rebricek priorit som z nas troch pravdepodobne najlepsie vyuzil tento pritomny okamih.
    Potom klidanko do sprchy v hotelovych papuckach velkosti Thai. Vid. Foto.

Hned rano Danka vybera nas vesiakovy stolicek z izby a odnasa ho na vedlajsie parkovisko, kde z neho robi susiak na veci, ktore perie. Uz sa nam to zacina. Na ostrovoch zas budeme ako ciganske maringotky. Vid. foto.

Kufriky su kazdy den tazsie a tazsie a prechod letiskom bude len problemovejsi. Vsetci sme doslovne na hrane, alebo tesne za nou.

Danka ma zazitky, lebo objavila rano dakde v ulickach fialovy kockaty furik v stavebninach (strasne sa jej pacil) a zlepsovak na bilboardy, vid. fotky.

P.s.
    Nakoniec foto z nasho bungaloviku v Mae Hong Son, kde sme prezili dve noci.
    Je libo ventilator - ziaden problem.
    Chce to vyssi kaliber? Je tu klimatizacia (akokeby ta nedokazala fukat ako ventilator). No ale v popise hotela moze byt, ze mame aj to aj to.
    No dorazenie dalsia vymozenost prave LCD TV, ale prosim nezapinat, zistite, ze ma len jeden thajsky kanal...