Satellite
Show on map
  • Day 18

    Prechod na ostrov Phayam

    December 29, 2017 in Thailand ⋅ ⛅ 24 °C

    Presunuli sme sa na juznejsi ostrov Phayam.
    Rozdiel vidno hned na vstupe. Mnozstvo restauracii, obchodikov, kopa ludi a hlavne jedina mozna moznost presunu po ostrove je mototaxi.
    Kazdy si teda najde jednu motorku s vodicom taxikarom (v mojom pripade mlada thajcanka taxikarka). Ta si pred seba zoberie nas heavy kufor tak, ze pomaly nedosiahne na riaditka a za nu si este sadam ja. Takymto sposobom sa vsetci presuvame do rezortu, kde na nas caka beachfront bungalow (v mojom preklade bungalow na plazi a s vyhladom na plaz). Realitou je bambusovy domcek, ktory sice v ramci rezortu je takmer na plazi, ale plaz z neho ani zdaleka nevidno. Som sklamany, lebo toto je ovela krajsia plaz ako na predchadzajucom ostrove a ja si mozem max. civiet na zahradku so stromom, na ktorom je exkluzivny dlhozltozobakovy vtak.
    I ked je rezort velmi pekny, vyhlad na more a plaz nic nevyvazi.
    Ta je v skutocnosti tvorena uplne jemnym az prachovym svetluckohnedym pieskom a je plna plazovych barov. Su vsak v nej decentne zasadene, hudba nie je hlasna, je prijemna a vecer, ked rozsvietia vsetky mozne svetielka, farebne lampioniky a ine somarinky ma vsetko nezamenitelnu romanticku atmosferu.
    Navyse vsetko spravne natocene pekne kolmo na zapad slnka.
    Myslim, ze milovnikom vecernych barov by len nasa plaz poskytla priestor na tyzdenne skumanie.

    Pomaly sa tiez zaciname zmierovat s tym, ze boli casy, ked sme za 1 Euro mali polievku aj druhe jedlo a teraz sme radi, ked sa s druhym jedlom zmestime do 3 Eur a to nas este caka Phuket, kde to bude asi este horsie.

    P.S. Za cely den sme urobili len 2 fotky, tak naozaj nebolo z coho vyberat a nic extra nemame; tato je pohlad z restauracie, kde sme vecerali
    Read more