• Day 27

Vecerne trhy a vysnivana kabelka

January 7, 2018 in Thailand ⋅ ⛅ 25 °C

Po az 2h oddychu vyrazame smer vecerne trhy. Tym, ze je dnes nedela funguju aj vikendove trhy a to netreba zmeskat.
    Prvy vikendovy trh plny na prasknutie. Doslovne sa predierame pomedzi ludi. Vsade kopa jedla, suvenirov, ale aj poulicni umelci, hudba...
    Ked sa presunieme na druhy, sme uz fyzicky mimo. Teda len ja s Tomcom. Danka, ktora uz snad piaty den kriva na jednu nohu, lebo ju ma tak pretazenu, vzdy zahadne ked ideme na trh prestane krivat a vojde do nej kopa energie. Ked zisti, ze tento trh je okrem ineho o "znackovych" kabelkach, zrazu ma energie viac ako dost.
    Hned na zaciatku trhu kvalitne zjedna cenu na kabelku znacky Prada a ked sa kupa vydari to ju riadne nadopuje a len srsi energiou.
    Bohuzial trh je tak velky, ze sa na nom daju stravit hodiny a my uz ledva od unavy chodime, takze krotime Dankine nakupne vasne a ideme pekne domov spat...
    A hlavne uz mozeme ist domov (myslim na Slovensko), lebo Danka posledne dni stale hucala o tom, ze este nema kabelku kupenu ;) a bez nej by sme sa na SK s kludom v dusi vratit nemohli ;)

P.S. Na foto cierny hamburger (dako s uhlim to robili); nakrajane mango v tvare kvetu; deti malujuce na trhu (za 3 eura sa kupila nieco ako omalovanka predpripravena na platne a clovek si to mohol vyfarbit a zobrat cely obraz); v pozadi hlavnej fotky v strede trhu pomedzi roznych predajcov jedla kadernik striha zakaznicku, v pozadi tiez vidno, ze stare mesto je postavene v portugalsko-cinskom style, co je tu uplne unikatne, Thajci a cinania su z tych domcekov uplne paf, pre nas europanov to nie je az taka superrarita