Satellite
Show on map
  • Day 1

    Pred výpravou

    October 11, 2018 in Hungary ⋅ 🌙 15 °C

    Ako to už štandardne pri takýchto výpravách býva, všetko sa už pred výpravou komplikuje.
    To, že dodávka lode mešká mesiace je jasná vec, ale že tovar, ktorý potrebujem ku dokompletovaniu lode s nápisom v eshope "na sklade, doručujeme ďalší deň" mi bude dochádzať týždeň, s tým sa nepočítalo. A to som to telefonicky urgoval každý deň a každý deň ma presvedčili, že žiadny problém, zajtra ho mám. Už som bol úplne bezradný. Dorazilo sa to, keď som dostal sledovací kód na zásielku a v domnení, že zásielka na ďalší deň dorazí som po 24h zistil, že kód mám, ale balík ešte DHL ani neprebrala...

    Dôležité je, že som našiel spôsob ako z malej loďky spraviť obytný karavan i keď realitu bývania uvidím až na vode...
    Read more