• Day 2

Smer Bangkok

January 27, 2019 in Thailand ⋅ 🌙 24 °C

Posledný let do Bangkoku potvrdil, že Oman Air je spoločnosť, ktorá s pompéznosťou na začiatku letu dodá jedálny lístok s ponukou 3-och hlavných jedál, aby aj pri prvom aj druhom lete mohli zahlásiť, že to, čo chceme nemajú.
    V každom prípade ananásovo-mangový koláčik posypaný pistáciou s tenkými linkami čokolády bol prekvapivým a osviežujúcim dezertom (viď. foto).

Navyše tu s Ňaňom v kuse riešime, že nám svojvoľne pomenili sedadlá a tak pred každým letom stojíme pri pultíku a vysvetľujeme, že musíme sedieť spolu. Celkovo trošku rozporuplná letecká spoločnosť...

Bangkok už tradične privítame veľkou návštevou WCka. Teda Tomčo každý let práska do seba, aby to hneď na nasledujúcom letisku zanechal a Bangkok nie je výnimkou.

V túto chvíľu sme všetci úspešne vstúpili do Thajského kráľovstva a na počudovanie nám cez pol sveta došli aj všetky kufríky.

Naša krkolomno-únavná cesta do cieľa však stále pokračuje...

P.s. na poslednej fotke vypisovanie imigračných formulárov, kým Ňaňo okupuje jediné wecko...