• Day 7

Ostrov Mak

February 1, 2019 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

Dvojhodinový výlet na veľkej drevenej lodi a sme na ostrove Maak. Vo fotkách si dobre všimnite nášho lodného stewarda a jeho opasok s trofejami, koľko žien mu už padlo za obeť...

Ňaňo na ostrove nemá ubytovanie a ostrov je preplnený a drahý.
    S tým, aby býval u nás hoc aj na zemi, že za neho zaplatíme nesúhlasia, takže sa nám podarí nájsť pre neho nie lacné ubytovanie vo vedľajšom rezorte.
    Nakoniec však býva vo vlastnej chatke s hojdacou sieťou a takmer výhľadom na pláž, zatiaľ čo my máme trochu väčší komfort, ale v "radovej zástavbe". Máme však naviac vlastnú šnúru na prádlo a 7 štipcov - no to je komfort, čo nám tým chceli zhora naznačiť?
    Jo a ešte som zabudol, máme dokonca aj klímu, ale tú Tomčo zakázal používať. Je tu teplo na umretie, akýkoľvek pohyb je nad moje sily.

Na pláž máme obaja zopár metrov a vyzerá, že to konečne bude ostrov, kde do 5-tej rána nebudeme počúvať diskobasy z miestnych barov, ale len zvuky morského príboja.
    Navyše je tu málo ľudí, takže preflákavame deň na pláži a skúmame blízke reštaurácie. V jednej z nich končíme večer na veľkej pečenej rybe na cesnaku s bohatým šalátom.
    Vyzerá to, že Ňaňo si tu dovolenku užíva aj gastronomicky a Tomčo to je proste permanentný hladoš.

Blízko sú inak dva ostrovy. Keďže sa už dlho nikto nezranil a nedošlo ani k iným škodám čoskoro ich začnem lámať na kajak...