Satellite
Show on map
  • Day 13

    Trápenie na Ko Jum

    February 7, 2019 in Thailand ⋅ 🌙 27 °C

    Ráno sa budím v katastrofálnom stave. Chorý na smrť... Kašlem, soplím... Tak sa predsa môjmu spolubývajúcemu podarilo doraziť ma.

    Aby toho nebolo dosť som ukrutne doštípaný od komárov. Len na jednej nohe od chodidla po koleno napočítam 23 štipancov. Zvyšok tela na tom nie je oveľa lepšie a kusance sú to riadne veľké. Celé telo ma ukrutne svrbí. Potreboval by som vedro Fenistilu, aby som to poriešil a navyše v týchto teplotách už ani Fenistil nechladí.

    Proste je mi nanič a tí dvaja sa z toho rehocú. V kuse na seba striekam repelenty a nič to nezaberá. Komáre ma štípu cez deň, v noci (nezávisle na tom, že máme moskytiéru), proste stále. A oni dvaja? Bez jediného štipanca...

    Už ma tento stav nebaví som pod neustálym útokom Tomčových bacilov a ostrovných komárov.

    Našťastie to má nepatrné výhody. Ovocné raňajky až takmer do postele. A Ňaňo je už vycvičený šúpač anánásov.
    Taktiež prania v laundry service, ktorý som objavil (4 práčky hneď vedľa hlavnej cesty prerobené na mince) sa zúčastňujem len akože. Vešanie vyschnutého prádla už zabezpečuje zdravý (zdravší) team.

    Väčšinu dňa tvrdo prespím prikrytý pod dekou v riadnej horúčave. Oni preskúmavajú na motorkách celý "až" 8km dlhý ostrov. Z hornej dediny mi donesú aspoň kuracie rezníky na špilke.
    Prichádzajú v dobrej nálade. Objavili podobný bar a barmana ako máme my. Vyskúšali ako chutia mušle, pokúpali sa na prázdnych plážach, poprenasledovali opustené dievčatá a vyfotili sa s lebkou delfína, ktorý tu zomrel počas tsunami v roku 2004. Teda tých zážitkov mali ešte viac, ale takto sprostredkovane to asi nemá význam reprodukovať.

    Po večeri z červeného melónu z bezpečnostných dôvodov (komáre) zaliezam do postele, takže nemôžem referovať ako sa to dnes gradovalo vo Fu bare (neviem, či tam brali aj našu domácu, aby lepšie našlapali barmana, bol taký plán). Možno je to tak lepšie, že tieto informácie neopustia lokalitu nášho rezortu... A že ja ako dvorný kronikár nemám šancu pozorovať, čo sa tam deje, čím zároveň tejto časti teamu dávam väčšie možnosti.

    P.S. Čo môže byť horšie, ako keď zistíte, že má o vás záujem chlap a chce ísť rovno na vec - toť krátky úryvok z jedného z mojich dnešných nespočetných snov...
    Read more