• Day 14

Zážitky na Koh Jum

February 8, 2019 in Thailand ⋅ 🌙 29 °C

Kým sa ja potím v zavrenej chatke (bojím sa, že keď nechám otvorené, opica ukradne banány), Tomčo s Ňaňom sa vyberajú na raňajky, z ktorých sa vrátia až okolo druhej poobede. Zase so skvelými zážitkami... Navštívia včerajší bar na konci sveta, kde im je barmanom ponúknutá "cesta na mesiac" so zárukou, že uvidia aj Apollo. Zatiaľ odolali.
    Barman im ukázal bojové kohúty, ktoré sa používajú v zápasoch a povedal, že tu je trend stávkovať na boje rôznych zvieratiek. Vraj robia dokonca aj rybie zápasy.
    Cestou tiež stretli dievčatá, ktoré už včera oblbovali v našom bare a zablúdili na motorkách do nejakých krkahájov, kde sa to už nedalo nazvať ani lesným chodníkom, ale skôr vyschnutým riečiskom úzkeho potôčika.
    Rozprávali o tomto offroade aj ďalších zážitkoch dosť nadšene, ale napísať o tom nechcú.

Poobede zas odchádzajú a užívajú si obed na prove lode a potom olejovú másažičku.
    Najväčšia atrakcia ich čaká vo vode, keď sa obom podarí pri šnorchlovaní úplne zblízka pozorovať meter veľkú korytnačku a takéto zážitky z Thajska má fakt málokto.

Na otázku, či si už Ňaňo konečne užíva dovolenku je to však stále tá istá odpoveď "je to trápenie". Tak už fakt neviem... Ako sa to myslí... :)

Večer sa tu organizuje živý zápas v Muai Thai boxe. Celkom dobrá atrakcia, na akej sme ešte neboli. Táto verzia boxu je zaujímavá práve tým, že sa nepoužívajú len ruky, ale môžu sa používať aj nohy, kolená a pod., takže je to o dosť zaujímavejšie sledovať ako sa vzájomne súťažiaci mangľujú.
    Tomčo s Ňaňom však prepočítali, ze vstupenka má hodnotu troch drinkov vo večernom bare a tak sa celá táto výnimočná atrakcia ruší. Priority sú priority...

Takže večer štartujú motorky a pokiaľ správne šípim, plán je "cesta na mesiac", ja sa nedobrovoľne liečim v chatke, takže mňa dnes určite už vesmírne zážitky nečakajú...

P.S. Pozdravujem (ak to náhodou číta) Danku ("Ďurďošíkovú"). Dnes sa mi s tebou snívalo...