• Day 23

S Schumacherom do Phnom Phenu

February 17, 2019 in Cambodia ⋅ 🌙 28 °C

Dnešný deň mal byť presunom do hlavného mesta Kambodže, ale zároveň jedným z naj zážitkov dovolenky.
    160km sme sa mali plaviť po jazere Tonle pomedzi plávajúce rybárske dedinky a iné zákutia a ďalších asi 100km po rieke Tonle sap, ktorá sa v hlavnom meste vlieva do Mekongu.

Nastal však vážny problém - rieka vyschla...

A tak z nášho lodného zážitku bol nakoniec hororový autobusový výlet, keďže náš Schumacher - vodič autobusu si neuvedomoval, že vozí živých ľudí. Posledné 2 hodiny som nemal ďaleko, aby som mu to tam vylepšil obsahom môjho žalúdka.

Nakoniec sme však predsa len poobede šťastne došli do Phnom Phenu, hlavného mesta Kambodže a čo je potešivé bývame v lacnom hoteli takmer v centre, ktorý však svojim komfortom prevyšuje čokoľvek, v čom sme doteraz bývali.

P.S. na prvom obrázku "autobus", ktorý nás doviezol na stanicu, na ďalších obrázkoch reštaurácia na jazere Tonle, kde sme mali oddychovú zastávku s autobusom.