Satellite
Show on map
  • Day 28

    Na návšteve u výrobcu modelov lodí

    February 22, 2019 in Vietnam ⋅ ⛅ 27 °C

    Roky ma fascinujú výrobky firmy, ktorá vyrába desiatky modelov lodí v rôznych veľkostiach a námornícky nábytok. Najmenšie modely majú zopár centimetrov a tie najväčšie 2 a pol metra. Jedná sa vraj o jedného z najväčších svetových výrobcov, ktorý rozosiela výrobky do celého sveta.
    A dnes ráno ako blesk z jasného neba mi pri rozmýšľaní, čo dnes podniknúť zrazu ťuklo. Veď tá firma je z Vietnamu. Rýchlo ju hľadám na internete, predsa len Vietnam je obrovský a na moje prekvapenie kancelária a showroom sú v Ho Chi Minhovom meste 5km od nás.
    Vstúpi do mňa nadšenie a energia a nezávisle na prípadných Tomčových plánoch je môj plán jasný.
    Vyrážame a v showroome sa kochám modelmi, ktoré by som na Slovensku nezohnal. Nákladná loď Maersk plná kontajnerov, niekoľko poschodová výletná loď, lietadlová loď, či krásne historické motorové člny. To všetko doplnené krásnymi stolíkmi v tvare lode.
    Bohužiaľ vzhľadom na rozmery nič z toho nie je prepraviteľné v našej batožine. I tak však odchádzam s pocitom malého dieťaťa, ktoré si splnilo svoj sen.

    Koho to zaujíma nech pozrie: https://www.gianhien.net
    Read more