• Day 28

Nákupy v Ho Chi Minh

February 22, 2019 in Vietnam ⋅ ⛅ 28 °C

Po bohatom obede (za euro) skúmame ulice Saigonu. Tomčo stratil hrebeň, tak sa ho niekde snažíme kúpiť. Ale taký ako chce on nikde nemajú. A to navštevujeme aj asi 6 poschodový obchodný dom vychýrených svetových značiek.
    Na trhu nás predavačka odmieta obsluhovať (dôvod sme nechápali) až kým ona nepochopila, že chceme kúpiť darček za vyše milión vietnamských bubákov a to už zjavne aj tu nie je málo peňazí. Po tomto zistení behá ako strelená. Pripadá nám, že za predaj tohto výrobku asi dostane nadštandardné prémie, lebo jej správanie je ako keby sa jej práve podarilo predať najnovšie Ferrari.
    Čo je tým darčekom a pre koho je určený zatiaľ nebudem prezrádzať. Nezmestil sa ani do najväčšej verzie kufra, tak sme kúpili najväčšiu tašku akú v širokom okolí predávali a i z nej trčí (viď. foto čierna taška). Už sa tešíme na zážitky na letisku.
    Neskôr ešte kupujeme nový kufor (nakoľko je to tu extra výhodné), čo je tiež zážitok sám o sebe. Nedokážem ho ale vo všetkých súvislostiach popísať. V každom prípade za kufor, ktorý by u nás stál 100vku sme vyvalili rovných 22 eur.
    Výhodný nákup, akurát, že váha a rozmery batožiny sa mi každým dňom zväčšujú a pohybovať sa s tým ďalšie dva týždne nebude sranda... To zisťujem hneď ako ťahám kufor na hotel cez najväčšie húfy motoriek a zápchy, aké sme ked zažili... Viď. foto s motorkami, cez to my chodíme krížom...