Satélite
Exibir no mapa
  • Dia 1

Svetielko nádeje

14 de abril de 2014, Itália ⋅ ⛅ 19 °C

Svetielko nádeje, alebo akúsi iskru, ktorá všetko zmení zažal v diaľke sa trepotajúci čln o dĺžke asi 3 až 4m s dvoma pasažiermi. Pripomínal mi, čo by asi bolo, keby sme tam na vode boli my. Predok hore, o chvíľu bác do vody, všade vodná triešť a takto dookola si to neochvejne pomedzi snáď desiatku rádovo väčších lodí vytvárajúcich veľké vlny šinul priamo ku nám. Systém plavby lodí okolo tohto člnu sa nedal popísať. Každá mala iný smer, za to táto lodička presne vedela kam ide. Stále stojíme na moste a ja si v duchu vravím, že keď táto loď vojde do "môjho" kanálu, tak to musíme dokázať aj my. A vošla... I keď sa nakoniec ukázalo, že lodička mala určite aspoň 5 metrov a to moje predstavy v porovnaní s veľkosťou nášho člnu trochu udusilo.
    Prechádzame sa ďalej po Benátkach a okrem iného objavujeme najužšiu uličku. Dva 4 až 5 poschodové bloky sú od seba cca 60 až 70cm... Každý má samozrejme okná so skvelým výhľadom k susedovi.
    Mierime do stale "útrobnejších" útrob Benátok. Stále hlbšie sú to Benátky viac o Benátčanoch ako o turistoch a to má svoj šmrnc.