• Štandardné predvýletné komplikácie

September 16, 2019 in Slovakia ⋅ ⛅ 18 °C

Čas odchodu nezávisle na počasí, vzhľadom na naše zamestanania naplánujeme asi pol roka dopredu...

Ako to už štandardne pri týchto výletoch býva, tak ako sa blíži deň D, všetko sa komplikuje.

Presne v našich dátumoch hlásia príchod studeného frontu. V "ideálnych" podmienkach si užijeme 3 stupňovú noc.

Ňaňo si pre zmenu na seba zobral údel, ktorého časové dôsledky asi veľmi nedomyslel, takže sa snaží našu VIP loďku už niekoľko dní zaplachtovať (ušiť na ňu stano-kryt). Od svojej garáže až po podkrovie domu, za nálady meniacej sa občas až do krajných nadávok, sa pokúša vytvoriť harmonický vzťah so svojim šijacím strojom, ktorý nie vždy správne chápe jeho požiadavky.

A ako sa blíži čas odchodu, vyzerá to, že do 100%-tného stavu sa to dostať i tak nestihne a naša plavba bude prvým testom, ktorý možno skončí vodou, ktorá nám počas noci bude kvapkať na hlavu... :)

Samozrejme imunitou "nabitá" Danka zopár dni pred odchodom kašle a soplí a Gabika funguje na antibiotikách.

No bude to zaujímavý výlet...