• Predvýletné nestíhačky

September 18, 2019 in Slovakia ⋅ ⛅ 13 °C

Danka balí do výbavy zimné veci a na dve noci, ktoré máme prežiť na loďke balí 4ks perín. Dve sú štandard a dve sú náhradné...
    Po celom dome vznikajú záhadné kôpky šiat a jedla... Mám pochybnosti, či sa na tento aj s cestou štvordenný výlet vôbec my dvaja pomestíme do auta...

Naproti tomu Gabika odmieta vybaliť zimnú vetrovku, lebo by to znamenalo vyštverať sa až do najvyššej skrine v byte, takže to počasie min. z tohto pohľadu musí byť na nás zhovievavé.

Edo s Ňaňom sa tvária, že s akýmkoľvek počasím nemajú problém...
    Akurát Edo bude musieť dofúkať čln, lebo pri tých "jesenných" teplotách sa už aj vzduch začíňa od zimy scvrkávať...

No a stan na našej loďke stále nedokončený a to už Ňaňovi druhý deň pomáham aj ja pomaly až do polnoci.
    Buď to Ňaňo časovo nedomyslel, alebo sú moje krajčírske dovednosti mizivé a tá moja pomoc žiaden úžitok neprináša. Asi niekde medzi tým...
    Ňaňo je už z toho pekne zúfalý, len to ešte z posledných síl maskuje.

V každom prípade závesy, ktoré vraj podľa Peťky strihám úplne nakrivo sa určite stanú jednou z najväčších atrakcií tejto plavby. Sú totiž jemnučko priesvitné a tak predpokladáme, že o tieňové divadlo, ktoré sa bude večer na našej loďke odohrávať bude veľký záujem.
    Nezávisle na tých kopách šiat sa asi 3 dni neprezliekam :)

Už sa to blíži... A stres z nestíhania sa zvyšuje...

p.s. na foto neznáma osoba v pracovnom oblečení (vrátane ponožiek) zameriava budúce závesy na loďku