• Day 1

Pat a Mat vkladajú loď do vody

June 14, 2021 in Slovakia ⋅ 🌙 19 °C

Po príchode do Modrej Čajky v Čuňove pod Bratislavou odchádzame vložiť lode do vody. S otvoreným kufrom (aby som mal dobrý výhľad) si pomaličky nacúvam do vody, preskočím ešte suchou nohou na čln a priamo z vozíku sa s motorom skĺznem do Dunaja. No proste profesionálne prevedené vloženie...
    Ňaňo poverený úlohou vytiahnuť vozidlo von a odviesť ho na parkovisko to zas preženie s iniciatívou a na plynový pedál zatlačí tak razantne, že zo stále otvoreného kufra vyletia veci. Z člnu už len bedákam, keď vidím letiaci spacák, ktorý spolu s bandaskou plnou benzínu vletel priamo do Dunaja. Danka je tiež v šoku, ale skáče do vody a vyberá všetko von.
    Kým ja ďalej bedákam v lodi, ktorá šialene hrká a vibruje (čo sa to deje?), Danka s Ňaňom sa s autom vyberú späť do Čajky a na ani nie 1km dlhom rovnom úseku dokážu zablúdiť!

Po chvíli zisťujem, že tie zvuky rozpadajúcej sa lode spôsobuje hasičák poskakujúci v skrinke.
    Tým sa však problémy nekončia, nakoľko sonar počas toho neustále pípa a znervózňuje ma. Každých 5 sekúnd svieti nejaký ALARM.
    Najprv je to malá hĺbka, čo sa ešte dá pochopiť po chvíli však hlási výpadok napätia (ale pri tom ďalej ide) a po chvíli zas hlási, že napätie je 44voltov... Niečo tu kvalitne nehrá! Toto predtým nerobil, snáď som niečo nepokazil pri včerajšej elektroinštalácii...

P.S. foto lodí tesne pred vložením do vody a v prístave v Modrej Čajke