• Day 1

Párty time na Čajke

June 14, 2021 in Slovakia ⋅ 🌙 15 °C

Na Čajke po naozaj kvalitnej večeri za bratislavskú cenu rozmýšľame, že ďalšia večera bude chleba s pomazánkou :).
    Veď tá večera stála toľko, ako bola cela naša víkendová tržba 2 týždne dozadu :)

Izba, ktorú sme dostali sa nejako zabudla upratať, takže jedna posteľ vyzerá rozbabraná ako keby z nej práve niekto vstal. Inak je to však celkom vkusne v námorníckom štýle zariadená "kajutka" pre max. 4och pasažierov s efektnými tapetami s námorníckym vzorom a výhľadom priamo na o 3 metre ďalej zaparkované loďky.

My však riešime prioritu, ktorou je spacák, ktorý čistíme od dunajských rias a sušíme ho na celej našej vešiakovej skrini.

Danka autoritatívne zahlási, že pod týmto spacákom spím ja... Ako keby som za to mohol...

Medzitým sa zo "sečovskej izby" stáva párty izba.
    Tam už to začína žiť a nálada sa graduje, keď úplne nešťastná Maja zisťuje, že je sama na snáď 100 hmyzích návštevníkov, ktorí sa rozhodli tiež prespať v ich izbe.

Fotografie snáď hovoria za všetko...
    Posledné minúty sa už fotiť ani nedali, keď bola Majou striktne nariadená tma v izbe, aby sme nepriťahovali ďalšie roje hmyzu.

P.S. Edova hláška dňa: "Zabi tých 100 komárov a za sieťkou dverí, ktorými pôjdeme von už čaká ďalších 10000, ktorí prídu na pohreb"; no chvíľami som s tou Majou aj súcitil... ;)