Satellite
Show on map
  • Day 2

    Prvá noc

    June 15, 2021 in Slovakia ⋅ ☀️ 13 °C

    Do jednej v noci ťahám a testujem v telefóne aplikácie s lodnými mapami Dunaja.
    Jedna z nich sa rozhodne stiahnuť 3 a pol gigabajtovú mapu s predpokladaným časom stiahnutia 5 hodín. Nechávam telefón pripojený na wifi, nech si to ťahá a pomaly upadám do ríše snov.
    Po 2 hodinách sa zobudím na SMS v telefóne, ktorou mi Orange milo vysvetľuje (nie žeby ma to vytočilo menej), že som prišiel o všetky dáta až do polovice júla, ale že stačí jedna SPOPLATNENÁ sms a môžem ďalej kľudne spať. Brrrr!
    Ďakujem pekne za také kvalitné Čajkowifi... malo ma napadnúť preventívne vypnúť dáta... Mapu mi samozrejme nestiahlo.

    Ráno o šiestej už nažhavený sadnúť do lode a využiť získaný čas na plavbu pomaly až do Viedne v tichu Čajkohausboatu zisťujem, že všetci tzv. spolunámorníci ešte sladko chrnia :(

    Dobrou správou je, že za celú noc som v našej izbe nezaregistroval jedného komára, či mušku. Teším sa na prerozprávané zážitky tohto druhu zo včerajšej "párty" izby. Som zvedavý, čo ich tam v noci požralo.

    P.S.
    Na prvej foto záber z dvojposchodovej postele; hore spí Danka, ktorá do nej včera kvalitne "urezala" hlavou, aby mohla zas na nejaký čas preventívne tvrdiť, že ju bolí hlava...
    Na druhej foto pohľad z izby. Kedy ten Edo stihol zákerne zakryť svoju loď plachtou a presmerovať všetky mušky na našu?

    Spachtoši vstávať!
    Read more