• Day 3

Ďalšie zážitky

June 15, 2022 in Serbia ⋅ ⛅ 26 °C

Neskôr sa zoznamujeme s miestnym a náš alkoholický krúžok v zložení Ňaňo a Edo hneď začne pracovať na výmenných obchodoch. Popijú rakiju, niečo zakusneme a tí, čo vieme prečo, veslujeme preč a tí, čo nevedia použijú motor, až kým vrtuľa úplne nestratí svoju účinnosť namotanými riasami.

Urobíme si ešte fotky pod efektným mostom, kde sa vlieva riečka Boljetina a fičíme do jediného srbského mestečka Donji Milanovac. Tam sa vyloďujeme na miestnej pláži a končíme v miestnej kaviarni.
    Maja je uchvátena malým mačiatkom odsúdeným na rýchly koniec, na následky boreliózy, keďže na ňom bolo prikvačených možno 6 kliešťov. Sebecky sa rozhodne zmeniť beh prírodných zákonov a mača zachrániť. Pomocou kávového miešatka šikovne vytáča jedného kliešťa po druhom, aby mačaťu predĺžila jeho biedny život.
    Časť posádky Majinej lode potom ako ohmatávala mača s šiestimi viditeľnými kliešťami a možno ďalšími 20timi skrytými blškami, či nejakými chorobami rozmýšľa, či na lodi nebude vyhlásená karanténa.