• Day 1

Maserati operated by Flydubai

February 24, 2023 in Hungary ⋅ ⛅ 9 °C

Sečovská skupinka sa rozhodla, že keď už sa máme tlačiť v lietadle, prečo sa netlačiť aj v aute a zamietla použitie svojej priestrannej Audiny na prevoz na letisko do Budapešti.

To sa im samozrejme vypomstí, keď naše nie objemné Maserati v predpríprave na dnešný obávaný let zákerne prekonfigurovávam z módu Emirates do módu Flydubai. To zahŕňa posunutie zadných sedačiek, čo najviac dopredu a predných, čo najviac dozadu.
    Vzadu teda vzniká minimálny priestor na nohy - nech si pasažieri (Ňaňo, Maja, Peťka) zvykajú. A ja s Dankou sa musíme obetovať, keďže druhá trieda je už plná a sadnúť si do prvej (dopredu), kde je ešte miesta a miesta, že ledva dosiahnem na pedále.. :)

Pozn.
    Flydubai je nízkonákladová letecká spoločnosť (ktorou my letíme), okrem iného príznačná veľmi obmedzeným miestom na sedenie. Kto teda počul desivé príhody z lietania s Ryanair hodinku do Londýna, tak ten musí chápať, že jedine adrenalistický držgroš z východu republiky môže mať tak masochistický nápad, že si v takejto leteckej spoločnosti vychutná 12 hodinový let. Ale čo by sme skupinka piatich adrenalisticko-masochistických držgrošov nespravila kvôli našim čitateľom na blogu, ktorí sa už škodoradostne chechtajú z našich budúcich "zážitkov", ako sa dolámaní potácame po vystúpení v Thajsku.

No...
    ..dlho to nevydržali, poposúvali si sedačky a zmenšili úložný priestor, navyše Ňano vyhodil Danku z prvej triedy. Dúfam, že mi nikto neulomil kolieska na kufri, alebo neprerazil dieru do kufra!
    A i tak im to veľmi nepomohlo, stále je to "Maserati operated by Flydubai"...

P.S. pre "cezpoľných" čitateľov, ktorí nás až tak nepoznajú: Maserati je familiárne meno našej v skutočnosti škodovečky, ktoré vzniklo historicky z toho, že predchádzajúci 20 ročný celkom designovo, aj kilometrovo dorajtovaný Renault sme volali Ferrari.
    No a "Maserati operated by flydubai" je paródia na predchádzajúcu skupinku, ktorá sa vrátila pred dvoma dňami z Thajska a mala objednanú letenku od Emirates s malým dodatkom "operated by Flydubai", pričom z toho komfortu Emirates si toho veľa neužili, zato z diskomfortu Flydubai si toho užili až až.