Satellite
Show on map
  • Day 6

    Ňaňo - objaviteľ - pokračovanie

    March 1, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 29 °C

    Čo teda objavil Ňaňo v potravinách?
    Lodnú vrtuľu!

    Lodná vrtuľa z pravej thajskej longtail boat to je suvenír, ktorý bude pri návšteve Šíravy navždy pripomínať mojej rodine a sečovským kamarátom krásne chvíle, ktoré sme prežili na druhom konci sveta.

    Danka je nešťastná z toho, že toto hebedo trepem do nášho už predtým plného kufra. U Maji si nie som celkom istý, či sa dokáže naladiť na moju vlnovú dĺžku, alebo si radšej myslí svoje... Peťka by asi pri pohľade na mňa s vrtuľou nahodila bezslovný výraz v znení: "ktorý debil by si v thajsku kupoval 5kg vrtuľu a trepal ju na Slovensko..."
    A Ňaňo? Ten chápe, že moje fantázie nemajú hranice. Že toto je iba začiatok :) Už iba hriadeľ, motor, zopár teakových doštičiek a máme long tail boat :)

    No a to všetko samozrejme realizujem ešte pre istotu na začiatku pobytu, aby som ten megaťažký kufor mohol za sebou ťahať celú dovolenku... Jasné, že mali na výber 3 veľkosti, jasné, že som si vybral najväčšiu a najťažsiu!

    Som šťastný ako malé decko pri pohľade na dudlík. Najkrajšia dovolenka je tá, z ktorej si odnášaš krásne spomienky. No a materialisti si tie spomienky dokonca aj zhmotnia :)

    P.S. S kufrom, ktorého hmotnosť už asi prekračuje povolenú max. hmotnosť pre prepravu lietadlom rozmýšľam, či Ňaňo bude všímavý aj zvyšný čas dovolenky. Alebo teda neviem, či si priať, aby všímavý bol, alebo naopak...
    Read more