• Day 5

Lenivé poobedie na Libongu

February 28, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 29 °C

Chatky máme parádne. Tak sme sa ich obávali, nakoľko to vyzeralo tak, že nebudeme mať ani wecko.
    Síce sú to len bambusové pozliepaniny, ale s peknou teraskou s výhľadom na palmy a more a Wec-ko s kúpelňou je tiež svojské, polootvorené smerom do prírody. Normálne som si tú chatku hneď zamiloval je taká "sladká" :) - neviem to popísať.

Kým ja sedím na Wcku, sečovský team sa vykúpe, vyhojdá na vlastnej plážovej hojdačke, poleží na vlastných plážových lehátkach...

Urobíme si malý beachwalking po pláži a vojdeme do útrob malej dedinky s jej jedinečnou tradičnou atmosférou. Vchádzame do obchodíku s ponukou Tesca a veľkosťou väčšej obývačky. Od lodného antifoulingu, cez Fantu farby pracieho prášku, od ananásov cez živé chobotničky až po obuv. Paráda...
    Poskúmame uličky, dáme si dobroty v pravej thajskej reštaurácii a vybavíme prekvapko na zajtra...
    Cestou späť po pláži popred nás utekajú mušle, ale vždy len do chvíle keď na nich zamierim kameru, nie sú fotogenické...