Satellite
Show on map
  • Day 6

    Čo sme zažili s tuktukom...

    March 1, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 27 °C

    No a čo sme zažili na našom vozítku?
    Prešli sme si dve tradičné thajské dedinky. Jedna už bola len pre silné zalúdky - niečo ako naša cigánska osada v Jasove, kde sme jazdili po uličkách len o zopár cm širších ako naše vozítko.
    V jednej reštaurácii sme od hladu ledva sadli do stoličiek a keď sme tam sedeli už pekne dlho (vedeli o nás, nikto s tým nemal problém, dokonca nám doniesli stoličky), sme sa šli spýtať prečo nás neobsluhujú, nám prezradili, že majú zavreté...
    Potom sme sa pokúpali na opustenej plážičke s prírodným kamenným mostom, kde sme boli úplne sami.
    Išli sme na vyhliadkovú vežu na konci dlhého móla, z ktorého sa pozorovali veľké ryby (kapustňáky morské príznačné len pre tento ostrov). Nikto nič nevidel okrem mňa. Ja som videl troch kapustňákov a dve morské korytnačky (nakreslené na príjazdovom chodníku).
    No a poobede top výletík tohto dňa, vybrali sme sa na vyhliadkové miesto na obrovskej skale. Išlo sa tam po rôznych schodíkoch, lanách a krížom cez jaskyňu s obrovskými sálami.
    Atmosféru tam vylepšovala Maja, ktorá vrieskala na po od strachu štvornožky chodiaceho Ňaňa ako aj na Peťku, ktorá vždy stúpala po nebezpečných miestach inak ako si to Maja predstavovala.
    Úplne hore som sa odvážil iba ja, lebo tam to už bolo fakt o život, ale z vyhliadkovej plošiny tesne predtým sme si popozerali kapustňákov z minimálne 100 metrovej výšky - zase žiaden...
    Read more