• Day 14

Bamboo beach

March 9, 2023 in Thailand ⋅ ☀️ 29 °C

Pláž Bamboo by mala byť jedna z najkrajších pláží na Lante a nebyť občasného vyplaveného odpadu (keďže je to naturálna pláž), tak by samotnej pláži nebolo čo uprieť. Zas krásny piesok, žiadne kamene.
    Ale to naj boli vlny. Vlny tak obrovské, že keď ste vošli len po kolená do vody, bolo ťažké sa vo vode udržať, tak veľké prúdy tam pôsobili.
    My spolu s asi 10timi odvážlivcami sme zašli hlbšie. Tvorili sa tam originál surferské vlny občas už sa prevaľujúce a tvoriace vo vnútri kvalitnú práčku.
    Ak by som si v jednej chvíli nepodržal plavky, tak ich zo mňa stiahne. No a kvôli tomu som si do vody nemohol brať ani okuliare, lebo by už dávno bolo po nich a tým pádom som nemohol pozorovať ako kvalitne držia plavky iným... :)

Jeden párik, ktorý sa držal len v polmetrovej vode tam vyplieskalo kvalitne. Občas si spravili aj niekoľko kotrmelcov a občas ich v sekunde vyšmarilo na breh.
    Všetci sme sa tam kvalitne vybláznili, občas aj kus pritopili a zanadávali si na Ňaňa, ktorý na celodenný kúpací výlet zabudol zobrať vodotesnú gopro kameru, takže fotodumentácia žiadna...