Satellite
Show on map
  • Day 15

    Milana v noci kusol had

    March 10, 2023 in Thailand ⋅ ☀️ 26 °C

    V noci sa zobudím na bolesť a totálne svrbenie jednej nohy.
    Keď už to neviem vydržať, zapíname svetlo a na nohe mám obrovský štípanec a na ňom 2 čierne bodky vedľa seba.
    Rehoceme sa, že ma ukusil had (skôr háďátko, lebo zuby sú od seba blízko), ale sranda to nie je, noha bolí. Žeby nejaká ploštica dvojzzubá?

    Po podrobnejšom skúmaní (Danka slepá, ja tiež) usudzujeme, že mám nejaké dve čierne bodky (čiarky) pod kožou a to ma asi tak dráždi. Ako keby som mal pod kožou dve čierne triesky.

    Danka teda vyberá svoju operačnú sadu zahrňujúcu dezinfekčný prostriedok, čistiaci tampón, pinzetu a obrovskú ihlu.

    Skúšame to nejako vytlačiť prstami, skúšame pinzetou, ale vyzerá to na vážnejšiu operáciu a bez anestézy!

    Ježišku, keď si predstavím ako slepá Danka do mňa ďube s ihlou, ako ma pára začínam mať strach a preventívne vrieskam už pred operáciou. Mne však do ruky ihlu dať nechce, aby som si to spravil sám.

    Našťastie pochopila, že ak operácia nemá skončiť amputáciou končatiny, že to musí poriadne vydenzifikovať a tak s tampónom čistí a čistí a čistí a mňa to bolí a bolí a bolí...

    Ale čo to? Po dôkladnom vyčistení miesta operácie moje bodky zmizli! To nie je možné!

    Nakoniec som mal len špinavé nohy?!

    A zjavne si na mne presne v tom mieste zgustol ešte nejaký obrovský komár, alebo dáka hmyzia zver z džungle a preto ma to tak bolelo...

    No ale des, keď si predstavím, že Danka ma kvôli tomu chcela operovať!

    P.S.
    Hodinu predtým som bol v sprche, takže posledná najpravdepodobnejšia verzia je, že komár so špinavými nohami na mňa sadol (nechal dve bodky od špinavých nôh) a ešte ma aj kvalitne cucol... otázka teda znie koľko nôh má vlastne komár? - to presne neviem, ale špinavé mal dve...

    P.S. part 2
    Operácia s kódovým označením "Pytón" končí Dankiným polhodinu neutíchajúcim pomaly až dusiacim smiechom niekedy okolo jednej v noci... Susedia z nás museli mať radosť.
    Po čase hrdinsky ľutujem, že tá operácia predsa len neprebehla. Získal by som možno nejakú pooperačnú starostlivosť :)
    Read more