Satellite
Show on map
  • Day 16

    Žeby konečne oddychový deň?

    March 11, 2023 in Thailand ⋅ 🌙 28 °C

    Tak ako sa blíži koniec našej dovolenky, opúšťajú ma sily. Vonku totiž zaútočili snáď 40 stupňové teploty a to už je pre mňa trápenie.

    Časti dňa teda len preležím, prespím v klimatizovanom bungalowiku, skadiaľ pozorujem (ak vládzem), alebo už len počúvam more.

    Ostatní stihnú ísť na trh (viď. fotky), celý deň sa prekúpať a dáme si ešte aj bezcieľny motorkársky výlet po ostrove a v rámci neho obedík s parádnym výhľadom na lodičky.
    Mám pocit, že poniektorí začínajú byť unavení z tej voľnosti, že celodenný program zvoľnil.

    V tej teplote aj ja už nevládzem ani písať príspevky :)

    Zatiaľ čo všetkých prepadá smútok z konca dovolenky ja už sa teším domov. Oni sa totiž na rozdiel odo mňa netešia do práce a ja sa teším na ten pocit, že okolo mňa bude povievať jarný 15 stupňový vetrík, na rozdiel od tej pekoty, čo je posledné dni tu.

    Večer nakoniec ukončujeme štandardne ovocným obžerstvom (to mi bude chýbať) a veľkým kartárskym turnajom, ktorého víťazom sa stáva Ňaňo.

    Sme cca 35h pred odletom...
    Read more