• Day 2

Konečne v Bangkoku

December 20, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 29 °C

Konečne vystupujeme na smrť dolámaní z lietadla v Bangkoku. Musíme prejsť polku letiska, prejsť colnou kontrolou (zažili sme, že trvala vyše 2 hodiny), nakúpiť niečo na jedenie, zmeniť peniaze, vybaviť SIM karty, zohnať taxík a presunúť sa na 30km vzdialenú železničnú stanicu. To všetko do max. 3 hodín inak nestihneme nočný vlak.

Je to na neuverenie, ale všetko sa podarilo stihnúť. A ten pocit, keď pri východe z letiska vidíme veľkú tabličku s Ňaňovým menom a vieme, že objednaný taxík je pripravený, je na nezaplatenie.

S taxíkom smerom na železničnú stanicu robíme jazdu krížom cez Bangkok pomedzi rozsvietené 20 aj 30 poschodové paneláčiky a užívame si nočno-vysvietené veľkomesto. Stres z toho, že nestihneme vlak už pomaly opadáva.

Nepíšem podrobnejšie, lebo sme fakt nevyspatí. Jednu noc sme prežili po sediačky v lietadlách a na letiskách.

P.S. na druhej foto predavačka dopĺňa tovar v regáloch - viď. ako sa to v Thajsku robí a tam, kde je na foto tá masa ľudí, to čakáme na imigračnú kontrolu na vstupe do Thajska