• Day 2

Užívame si Etihad airways

December 20, 2023 in the United Arab Emirates ⋅ ☁️ 19 °C

Minule vo Flydubai sme si dali pikošku o letuške Maji, tak dáme aj pikošky o aerolinkách Etihad (Spojené arabské emiráty).

Vedeli ste, že v krajine, kde väčšine žien trčia spod mundúru len oči majú dve ženské pilotky?
    Prvou je Aisha Al Mansouri, ktorá je kapitánkou na obrovskom dvojposchodovom A380 a pre Etihad lieta linku do Londýna. Druhou je majorka Mariam Al Mansouri, ktorá je prvou ženskou pilotkou bojového lietadla F-16.
    Áno, kto pozorne čítal, všimol si, že sú to sestry...

Etihad je tiež známy tým, že ponúka svetovo najluxusnejší produkt v oblasti letectva a to trojizbový apartmán pre dvoch na palube dvojposchodovej A380 zahŕňajúci vlastnú kúpelňu a wc. Ale keďže neletíme 380tkou, tak sme sa museli trošku uskromniť. Ale zas veľmi nie, je to fakt veľmi komfortná aerolinka porovnateľná s tým najlepším, čím sme kedy leteli.

A keď ešte v takmer plnom lietadle má Milan voľné miesto vedľa seba, čo viac sa dá želať...

Kým si vy spinkáte, my ešte stále letíme... Všetci chrnia, len Milan si pochlipkáva svoj obľúbený "mango džús".
    Už čoskoro však pristaneme v Abú Dhabi v Spojených arabských emirátoch a potom už len posledný 6 hodinový let do Bangkoku...

Na foto už aj zopár fotiek supermoderného letiska a jeho aktuálnych slovenských obyvateľov.