• Day 13

Spíme na pláži? Zrušili nám ubytovanie!

December 31, 2023 in Thailand ⋅ 🌙 28 °C

Dorážame na ostrov Phangan, kde máme zarezervovaný hotel na pláži hneď blízko konania jednej z najväčších plážových párty na svete, na ktorú sa večer chystáme.

Hneď prvý pohľad "manažéra" hotela do našej rezervácie je jasný.
    Ešte chvíľu sa pretvaruje, aby nám prezradil, že oni s booking.com už nespolupracujú (neveríme) a že proste on nič voľné nemá.

A nastáva mega problém. Tento ostrov je totiž počas fullmoon párty (a táto je navyše na silvestra) tak beznádejne vypredaný, že narýchlo aké také prijateľné ubytovanie nachádzame v cenách od 500 Eur na noc za izbu...

Na celom ostrove so stovkami ubytovaní nám booking.com, agoda.com vyhadzujú minimálne množstvo voľných izieb a ceny závratné.

Začíname reálne uvažovať o tom, ako prežijeme noc na pláži. Je to vážne.

Nakoniec objednávame drahý taxík do hlavného mesta (ktoré je pre turistov menej zaujímavé). Tu požičiavame motorky a peším prieskumom po uliciach a pýtaním sa ženy nachádzajú ubytko "len" za 80 Eur na noc. Vzhľadom na zaplnenosť ostrova a aktuálnu fullmoon, keď niektoré ceny idú aj 5násobne hore sme mali asi šťastie, že vôbec máme kde bývať. No museli sme sa všetci obracať, ale nejako spoločne sme to dali.

... aj keď už sme sa tešili na noc na pláži ...

Ono to bol oveľa dlhší, zložitejší a stresujúcejší proces (možno len pre mňa, neviem posúdiť), ale nechcem vás zaťažovat detailami.

Pred párty ešte dáme kúpanie na pláži, kde večer bude párty a sú tam doslovne valcujúce vlny, ktoré si užívame, aby z nás opadol doobedňajší stres.

No a Danku to asi pomangľuje kvalitne, lebo po tých vlnách a dosť premastenej polievke na obed potom leží asi 2 hodiny v posteli a kňučí, že na žiadnu silvestrovskú párty nejde... Nie je jej vôbec dobre, pije pivo, snáď jej to pomôže.