• Day 12

Posledný večer na Samui

December 30, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 26 °C

Maja, ktorá sa počas nášho výletu vyvaľovala najprv na masáži a potom sa nechala rozmaznávať u kaderníčky samozrejme dostatočne nevyničená Ňaňom si zmyslí, že ideme zas do zopár kilometrovej rybárskej dediny.
    Ja mám svalovku už aj za ušami, Danka tiež, ale už sme sa poučili...
    Maji sa neoplatí odporovať.

Cieľom Maji, je preskúmať jednu z uličiek, ktorá sa nakoniec ukázala ako bezvýznamná a navštíviť včerajší mega trh s jedlom, ktorý dnes zavreli. Hurá.

Nakoniec však i tak za vás čitateľov ochutnám najprv jahodovo-ananásový shake a neskôr mrkvovo-ananásový shake. Môžem našim čitateľom odporučiť :)

Ňaňo s Majou si pochutnajú na palacinke a kokosovej zmrzline.

Večer ešte končíme ohňovou show na pláži. Je to neočakávateľne efektné, ale veril som a mal som naplánované, že si túto lahôdku užijeme až v rámci silvestrovskej show. No nič... Maja ako Peťka, najradšej rozbaľuje darčeky ešte pred vianocami (v tomto prípade pred silvestrom).