• Day 14

Užívame si rezortovú dovolenku

January 1 in Thailand ⋅ ☁️ 27 °C

Ráno dospávame a pomaly sa balíme na presun do nového ubytovania (toto bolo len na jednu noc).
    Macgyverovci Maja s Ňaňom vymyslia systém, ako urobiť z kufra a vaku za pomoci šnúry megaplecniak a tak v zostave, ktorú najlepšie pochopíte z fotiek robíme asi polhodinový presun na motorkách po ostrove. Na naše európske pomery to zbalenie a presun na motorke vyzerá zaujímavo, ale verte, že domáci by tam ešte niekde dokázali vtrepať dve deti a za sebou ťahať 10m bambusovú tyč (realita, ktorú sme tu videli).

Nové ubytko je presne to, po čom všetci (okrem mňa) túžia. Rezortík, kde bývame takmer na pláži, lehátka, bazénik bar a jedlo... Slniečko, pohoda... Leňošenie.
    Keďže som po včerajšku z rôznych príčin unavený a časť dňa prespávam, nechávam ich užívať si ten pocit, že nemajú žiaden program a môžu si robiť čo chcú - nič nerobenie a poflakovanie sa. Každý si tak môže užiť jedlo a shaky aké si zamanie a kde si zamanie, romantiku so západom slnka na pláži, či v reggae bare, alebo masáž a ukončiť to večernou prechádzkou po pláži pomedzi jemne rozsvietené rezorty, či večerou na pláži.

P.S. Počasie je tu parádne, akurát celý deň nad vami otáznik, kedy príde lejak a keď príde zleje sa to kvalitne, dnešok nebol výnimkou... V tomto zmysle sme nikdy nezažili horšie počasie Thajsku, ale samozrejme väčšina dňa je parádna.
    Foto takmer žiadne, nikomu sa nechce fotiť, tak fotky nie sú.